• annoncedanmark.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
annoncedanmark.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Billede og lyd
  3. Hi-fi surround og tilbehør
  4. Surroundhøjttalere og -subwoofere
ID: 14470
Notering ID: #88849 er blevet tilføjet til din ønskeliste.
Notering ID: #94788 er blevet tilføjet til din ønskeliste.
Notering ID: #14257 er blevet tilføjet til din ønskeliste.

2.1 højttalersæt, Sony, HT-NT5 Soundbar inkl. trådløs

€2.000,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Tobias K.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

2.1 højttalersæt, Sony, HT-NT5 Soundbar inkl. trådløs subwoofer, God

Mangler du en ny soundbar til dit TV, som kan det hele? Så er det Sony HT-NT5, som du skal have. Soundbaren er kendt for sine mange tilslutningsmuligheder mv.

Sony HT-NT5 er i modsætning til mange andre soundbars rigtig stilfuld, og står skarpt på ens møbel. Den har et unikt udtryk, som kun er set på ganske få soundbars. Ønsker man ikke at have den stående, kan denne også monteres på væggen.

Med soundbaren følger også en trådløs subwoofer, som kan gemmes væk, såfremt man ønsker dette.

Det bedste ved soundbaren er dog, at den også understøtter Spotify og Google Cast, så du kan spille direkte til den, fra f.eks. Spotify, Google Music - eller noget helt tredje.

Soundbaren sælges kun, da vi har udskiftet hele lydsystemet i vores hjem.

OBS: Der fremgår 2 stk SRS-ZR5 små højtalere på et af billederne - disse højtalere medfølger ikke.

Jeg anbefaler at varen bliver hentet i Viby J, men det er muligt at sende denne på købers regning. Det må dog forventes, at det koster en del, grundet den vanskelige størrelse af emballagen. Evt. forsendelsesomkostninger skal betales af køber. Bemærk dog at varen i så fald, skal betales inden forsendelsen finder sted.

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive eller ringe til mig.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy