• annoncedanmark.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
annoncedanmark.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Mobil og telefoni
  3. Mobiltelefoner og tilbehør
  4. Mobiltelefoner
ID: 68448

Motorola Z3 FLAGSHIP IKKE PLAY MODEL, 8 , God

€3.500,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Daniel L.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Motorola Z3 FLAGSHIP IKKE PLAY MODEL, 8 , God

Hej sælger min dejlige Motorola Z3, som jeg har haft i lidt over 1 år.
BEMÆRK DETTE ER MOTO Z3 OG IKKE MOTO Z3 PLAY.
MOTO Z3 ER TOPMODELLEN/FLAGSHIP MODELLEN, MED DEN BEDSTE SNAPDRAGON 835 HVOR MOTO Z3 PLAY HAR HALVT SÅ GOD SNAPDRAGON 645 PROCESSOR.
denne model kan ikke fåes i Danmark, derfor har jeg købt den fra USA gennem verizon, som var den eneste som sælger z3 topmodellen.
Selvom den er fra USA, så er alt selvfølgelig på dansk, og GSM 3g 4g osv har de rigtige frekvenser så det virker med alle teleselskaber i Danmark, og jeg har faktisk bedre signal end både min brors nye samsung galaxy s20 og min kærestes iPhone 11. Så det er super. Derudover kan man købe et mod, som giver 5g antenne når det kommer til Danmark, også er der 3000mah batteri i det mod også, super fedt.
Jeg har været utrolig glad for den, og jeg har passet rigtig godt på den. Den har små ridser rund på rammen, men ikke nogle store buler eller hakker. Skærmen er perfekt stand, har altid haft panzer glas på.
Derudover følger der disse mods med:
Moto batteri på 2200mah
Moto turbo batteri med 3500mah
Moto gamepad
5 ekstra panzerglas tilhørende
Bumper cover, som kun dækker kanten rundt, således der kan være mods på samtidig.

Alt i alt super fed mobil, lyn hurtig, holder strøm i minimum 2 dage med det lille batteri, og 3 dage med det store batteri bagpå. Mega lækker skærm, god højtaler, og fingeraftryks læser som bare spiller, virker altid. Og næsten stock android som er lækkert uden alt muligt lort bloatware ligesom en Samsung har f.eks.

Jeg sælger fordi jeg gerne vil støtte Motorola, og køber deres nye topmodel Motorola edge plus til 8000 kroner :)

Jeg har original kasse og lader

Jeg gav selv 7500 for telefonen, og så er der en masse tilbehør som også har kostet et par tusinde.

Køb den for 4500 ÆNDRET til 3500 alt inklusiv, eller kom med et bud, så må vi se hvad vi kan finde ud af. Kan sendes.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy